opc_loader

Wensenlijst

Wie betaalt de verzendkosten?


Is je product stuk of heeft je het verkeerde product ontvangen? Dan vergoeden wij uiteraard de kosten voor je retourzending. In alle andere gevallen betaalt je zelf de verzendkosten. De kosten die je maakt voor het terugsturen van een defect of verkeerd geleverd product vergoeden wij voor 100%. Bent je niet tevreden over je product of heeft je per ongeluk het verkeerde product besteld? Dan neemt je zelf de kosten voor verzending voor je rekening. Wanneer je een product bij ons besteld heeft op basis van onjuiste informatie op onze site is dat natuurlijk onze fout. Ook in dit geval vergoeden wij de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Indien je als consument gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je rekening.

  • Defect product ontvangen?

Wanneer een product dat je op Sunnytoday heeft besteld, defect bij je is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een vervangend product en sturen dat kosteloos naar je op.

Een defect product hoeft in principe nooit terug gestuurd te worden naar Sunnytoday.nl. Wel kunnen wij in zeer uitzonderlijke gevallen vragen het op te sturen, als wij het defecte product nader willen onderzoeken samen met de fabrikant. Dit doen wij alleen in goed overleg met je en de kosten van deze retourzending zijn altijd voor onze rekening.

  • Ontevreden over uw bestelde product?

Wanneer je ontevreden bent over een door je besteld product, kunt je gebruik maken van het herroepingsrecht. 
Je heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je. Je heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 3 dagen crediteren.

Stappenplan Retour & Omruillen

  1. Meld je retour / omruiling bij voorkeur aan de klantenservice mail.
  2. Stuur je pakket naar ons op.
  3. De verzendkosten voor een retour zijn voor je eigen rekening.
  4. Je retour wordt door ons ontvangen.
  5. Heb je gekozen voor een omruiling? Dan sturen wij de nieuwe producten na ontvangst van je retour naar je op.
  6. Heb je gekozen voor terugbetaling? Dan boeken wij het openstaande bedrag meestal binnen 3 werkdagen (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontbinding terug op je rekening.

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?  

Het herroepingsrecht houdt in dat u het recht hebt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  • De genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
  • als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren;
  • als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen.

Retouradres
Sunnytoday
Raedeckerstraat 10L
5623EX Eindhoven
Nederland